Koret optager nye medlemmer ved sæsonstart i august og januar, men vi kan p.t. ikke optage flere medlemmer i sopran og alt stemmegrupperne. Der er dog mulighed for at komme på venteliste, men du skal vide, at der er lang ventetid. Kontakt korets formand på mail, hvis du vil skrives på ventelisten.

Der er få ledige pladser tilbage i herrestemmerne. Så gemmer du på en stabil bas eller tenor i maven, så kontakt korets formand.

Hvad koster det (pr. 15. januar 2024):
En sæson (januar til juni eller august til december) koster 1.015 kr.

Hvor og hvornår øver vi
Hver mandag aften 19:00-21:30 i aulaen på Frederiksborg Byskole, Carlsbergvej 13, 3400 Hillerød (dog ikke i skoleferierne). Der er parkeringsplads til højre for skolen. Gratis parkering efter kl. 17:00.

Hillerød Rockkor hører under Hillerød Musikaftenskole.

Vær opmærksom på, at kor-kontingent IKKE skal indbetales på korets konto, men skal ske via en tilmeldingsblanket på Hillerød Musikaftenskolens hjemmeside: musikaftenskolen.dk/index.php/tilmelding/

Adgang til hjemmesiden efter tilmelding
For at få adgang til den lukkede del af hjemmesiden og dermed adgang til noder mv., kan dette første ske, når vi har modtaget en bekræftelse af din kontingent betaling fra Hillerød Musikaftenskolen.

Send derfor en mail til formand@rockkor.dk med dine telefon numre og oplysninger om hvilken stemmegruppe du tilhører, når du sender din betaling afsted. Hvis du sender mailen fra en anden adresse end den du vil have registreret på korets hjemmeside er det vigtigt, at du også medsender den anden email adresse. Ellers vil vi oprette din adgang med den email adresse du sender fra.

Når vi har modtaget bekræftelse på indbetalingen via Musikaftenskolen bliver du oprettet som bruger og får herefter en mail fra korets webredaktør med information om hvordan du kommer ind på hjemmesiden.

Koncerter:
Vi giver løbende koncerter og du kan læse mere om vores koncerter i vores kalender

Bank oplysninger
Hillerød Rockkor anvender Danske Bank og vores kontooplysninger er her:
– registreringsnummer 1551
– kontonummer 4019679136